Monday, June 1, 2009

yang mula2..;)

Siapa aku d sini?

Aku telah bersungguh-sungguh
ingin mengatakan apa yang kufikirkan betul
berdasarkan ilmu, pengalaman ,pemikiran, ketakwaan,
manusia seorangku
memang ku tahu makhluk lemah
aku telah cukup sedar
penulisan ku bukan bermain-main
bukn sekadar menempah nama
bukn seorang yang inginkan kemegahan
aku telah begini lemah
mengikuti gerak hatiku
sejajar sebenarku
bukan berputar-putar
bukan bertukar-tukar
selera dan rasa
semahu dan sesuka,
aku telah cukup mengerti
hidup dan mati
sentiasa mencari
keredaan Ilahi..

5 comments:

  1. what a good start from u....

    ~ yoe

    ReplyDelete
  2. jgn bertanye sape kamu di sini..kite bukan diberi pilihan tuk memilih untuk ke 'sini' tetapi tnyelah siapa aku di 'sana'..kerana kite di 'sini' adelah tuk dibicara di 'sana'

    http://dahlanazmiehamizdarwisyibnudaud.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. dah bersawang dah ni...cepat update!!!hahaha

    ReplyDelete
  4. cepat update...
    update..
    update..
    ;p

    ReplyDelete